Meget bra kurs i Nærøysund - for foreldre

Foreldreveiledningskurset Circle of Security (COS), trygghetssirkelen, skal gi dere som foreldre verktøy til å forstå bedre hvilke behov barn har, hvilke signaler de gir og hva vi kan gjøre for å møte disse behovene bedre

Det kan være utfordrende å forstå barn og opptre mest mulig riktig i foreldrerollen.

I barnehagen er vi opptatt av kompetanseheving og kunnskap om hvordan vi kan gjøre ting til det beste for barna, men det er ikke liksom ikke like vanlig at foreldrene skal søke etter kompetanse på området. Det er ingen som er født til å kunne alt foreldrerollen innebærer. Så det å søke etter kompetanse på hvordan man kan utøve den rollen så bra som mulig synes vi i RIL er viktig at dere foreldre gjør.

Dette kurset er veldig bra og man lærer utrolig mye nyttig kunnskap som kommer godt med i oppdragerrollen. Det er 10 plasser til dette kurset.

Her er lenken:

Foreldrekurs - påmelding og info